Sveriges nyaste mattidning, Magazine MatHem, nu också på nätet

Report this content

Nu gör vi det möjligt för alla intresserade att läsa Sveriges nyaste mattidning – direkt på nätet. I den digitala versionen av tidningen så finns en klar fördel framför den tryckta versionen! Om du hittar ett recept eller matvaror du är intresserad av så är dessa i de flesta fall klickbara länkar så att du direkt kan komma till rätt sida på mathem.se.

I förra veckan lanserade MatHem sin nya mattidning, Magazine MatHem, som delades ut till hushåll i Stockholm och Uppsala. Nu gör vi den också tillgänglig för läsning online, i pdf-format för nedladdning och i flash-format för den som vill publicera tidningen på sin egen webbplats eller blogg.

Ur innehållet i mattidningen:
Bagarens budord - tips från mästerbagaren Heléne Johansson om hur du lyckas med brödbaket.
Sajtseeing – tips om de bästa matbloggarna på nätet.
Vad har du i kylen – en titt in i Katrin Zytomierskas kylskåp.
Monikas Magi – hemma i köket hos Monika Ahlberg för diskussion om tidsbesparingar och framtidens mat.
Dukat för fest – Dukningsexpterten Catharina Lindeberg visar sina vackraste dukningar.

Här hittar du de olika digitala versionerna av Magazine MatHem:
- Läs mattidningen direkt på mathem.se
- Hämta Magazine MatHem 1 2010 (pdf-fil)
- scribd.com/mathemsverige (Flash - inbäddningskod)
- issuu.com/mathemsverige (Flash - inbäddningskod)

För mer information, kontakta:
Tomas Kull, VD
tomas@mathem.se
tel. 070 - 581 12 07

Om Mathem.se
MatHem.se är ett av de ledande företagen som erbjuder matinköp via nätet. Företaget har från slutet av 2008 genomfört ett antal pilottester för att säkerställa logistik och service. MatHem.se är i dag det enda företaget i branschen som kombinerar en komplett livsmedelsbutik på nätet samt har abonnemang på färdiga matkassar med återkommande innehåll, recept och tillägg av olika varor. Företaget finns i dag i Stockholm och Uppsala. Ambitionen är att etablera MatHem.se i ytterligare ett antal städer under 2010.