Matkomfort först ut på perrongen

Report this content

Matkomfort är först ut på SJs perronger när SJ och Getonboard lanserar en helt ny mediakanal. Resenärerna kommer att få möjlighet att se, höra, känna, lukta, smaka, prova och uppleva nya produkter och tjänster i väntan på tåget. Under januari får resenärer till och från Uppsala dofta och smaka på Matkomforts utvalda grytor.

I januari får resenärer som åker till och från Uppsala chansen att smaka på Matkomforts grytor på perrongen, i väntan på tåget. Väl ombord finns möjligheten att läsa mer om oss och det kommer att vara möjligt att beställa vår middagslösning under resans gång. Ett bra sätt att använda resetiden på för att sedan vinna tid hemma i köket kommande vardagar. Ett särskilt Prova-på-erbjudande tas fram för blivande Uppsalakunder i samband med kampanjen.

SJ lanserar en helt ny mediakanal. GETONBOARD gör det möjligt att låta kunderna se, höra, känna, lukta, smaka, prova, uppleva och lära sig produkter eller tjänster. Matkomfort blir först ut att erbjuda olika smakprover på perrongen under ett antal dagar vecka 2-5.

Samarbetet med SJ och Getonboard känns helt rätt för oss då vi vill nå den pendlande Uppsalabon som vi vet spenderar mycket tid på sitt resande, en tid som gör att det blir svårare att få ihop vardagspusslet där mat är en viktig daglig ingrediens. Dessutom vill vi hjälpa SJ att skapa mervärde för sina resenärer nu vintertid, genom att ge ifrån oss våra smaker på perrongen. Ett nytt kreativt sätt att möta våra blivande kunder.
Säger Fredrik Åkesson, Försäljnings- och marknadschef Matkomfort

Fredrik Åkesson

fredrik@matkomfort.se

Maria Rosendahl
Affärsutvecklare SJ
070-003 2180

Matkomfort säljer vardagsmiddagar som levereras hem till dörren. Maten är tillagad från grunden och förberedd så långt att det bara behövs 15-20 minuter aktiv tid i köket. Matkomfort startades 2008 och har i dag cirka 1900 abonnenter i Storstockholmsområdet + Uppsala med omnejd.

Läs mer på www.matkomfort.se

Taggar: