Iggebil i Hudiksvall vinner årets OKQ8 Bilverkstad 2022.

Fredagen den 20 januari utsågs Iggebil i Hudiksvall till årets OKQ8 Bilverkstad 2022 i samband med en stor fest MECA anordnade. Festen gick av stapeln i Göteborg i samband med Automässan, Nordens största mässa för motorbranschens service- och eftermarknad.

Under festen delades följande priser ut och nytt för 2022 är kategorin MECA Tunga fordon verkstad:
Årets MECA Bilservice
Årets OKQ8 Bilverkstad
Årets Bosch Car Service inom MECA regi
Årets MECA Tunga fordon verkstad

Av landets över 80 OKQ8 Bilverkstäder stod det under fredagskvällen klart att Iggebil i Hudiksvall blev kvällens OKQ8 vinnare!

Nomineringen löd: Iggebil i Hudiksvall är fortsatt en stark bärare av verkstadskoncept. Här noterar vi hög klass inom alla de områden vi värdesätter inom OKQ8; ordning och reda, effektivitet, samarbete med stationen och alltid med fokus på kundens bästa. Man jobbar ständigt med kompetenshöjning av personalen och även med att utveckla verkstaden med de tekniska hjälpmedel som ger kunden högsta service och kvalitet, både idag och i framtiden. Iggebil lyckas även med konststycket att från redan starka siffror öka sin omsättning senaste året. När alla kurvor pekar uppåt så förtjänar man en nominering till Årets bilverkstad hos OKQ8.

Direkt efter prisutdelningen fick kvällens vinnare chansen att summera känslan efter beskedet, berätta vad de gör som har tagit dem till vinsten, vad det bästa med att vara en del av MECA är och hur de ser på 2023.

”Det känns otroligt makalöst! Vi har kämpat vidare med samma anda vi alltid haft. Vi uppskattar MECA för deras snabba leveranser och för att de är en bra samarbetspartner. Vi ska fortsätta som tidigare och har jättekul på jobbet!” - Iggebil i Hudiksvall

Ett stort grattis till vinsten önskar MECA och OKQ8!