Ace Energi & Klimat AB blir årets vinnande entreprenörer

Vinnande entreprenörskap är ett pris som är instiftat av MediaAnalys och Handelsbanken i Kalmar och delas för första gången ut på Guldfesten 2012.

Syftet med utmärkelsen är att uppmärksamma de personer som via sitt företagande berikat näringslivet med nya idéer, arbetstillfällen och stor utveckling. Prissumman är på 20 000 kr och ska gå till en eller flera personer som i sitt företagande påvisat stark drivkraft och en entreprenörskapsanda i mästarklass.

Prisets formella krav:

-    Företaget drivits i minst 3 år
-    Positiv omsättningsutveckling de senaste 3 åren
-    >10 anställda
-    Långsiktighet i sitt företagande

Juryns motivering:

Ace Energi och Klimat AB har sedan starten 1996 utvecklat företaget i sann entreprenörsanda. Med god tillväxt och med ett miljötänk i centrum har kunderna visat uppskattning, vilket har lett till ökad omsättning i stort sett varje år. Tillväxten har satt Kalmar och Ace på kartan och glädjande nog för vår region har det skett många nyanställningar. Omsättningen ligger nu på över 120 mnkr och inställningen från ägarna är att fortsätta växa! Företaget har med råge uppfyllt kriterierna för vårt entreprenörspris!”

VD, 0480-78 08 11, henrik.zobal@mediaanalys.se

Traditionell marknadsföring handlar om att du ska hitta kunden. På Internet är det tvärtom. MediaAnalys arbetar med att få dina kunder att hitta dig. Vårt erbjudande är ett helhetskoncept inom internetstrategi, så oavsett vilken hjälp du behöver är vi en kompetent partner som möter dig med ett högt engagemang och med en förmåga att nå resultat.

Välkommen att kontakta oss på 0480-780800 eller info[at]mediaanalys.se