Fortsatt stark tillväxt för MediaAnalys

MediaAnalys fortsätter sin positiva utvecklingen 2011. Genom att ha ingå ett avtal med Fonzie hundprodukter har man fått förtroendet att utföra sitt 3500:e kunduppdrag. Fonzie hundprodukter har en spännande tid framför sig och håller just nu på att utveckla en E-butik. I denna satsning var sökmotoroptimering den självklara marknadsföringsmetoden.

Idén till Fonzie hundprodukter väcktes när ägarnas hund fick en korsbandskada. Hunden var då i behov av olika hjälpmedel som var svåra att hitta på den svenska marknaden. Det övergripande målet är att utveckla e-butiken och sälja allt mer hundprodukter. Idag kan du i e-butiken bland annat hitta hundramper, leksaker, täcken, med mera.I sin webbshop erbjuder Fonzi Hundprodukter en mängd tillbehör för hundägare.

"För oss är det viktigt att visa att vårt erbjudande är attraktivt för alla företag, oavsett storlek och omsättning. Sökmotoroptimering är inte något som bara ska prioriteras av de företag som har en marknadsbudget. Sökmarknaden går oerhört starkt just nu och vi ser en stark kundtillströmning vad gäller småföretag, och det är verkligen extra roligt” säger Henrik Zobal, VD på MediaAnalys

Henrik Zobal, VD, MediaAnalys 0480-78 08 11, henrik.zobal@mediaanalys.se