Digitain sluter avtal med Mediacle för partnermjukvara

Digitain är en helhetsleverantör av iGaming-mjukvara och är nu glada att kunna meddela att de slutit ett strategiskt avtal med Mediacle för dess robusta och kraftfulla partnermjukvara för iGaming, MAP™.

Digitain är stolta över att kunna erbjuda en världsklassig spelplattform med över 65 sporter, 7 500 ligor och över 3 000 bettingmarknader. Detta strategiska avtal kommer få Digitain att växa som en ledare inom de växande marknaderna tack vare att de nu kan erbjuda värdefulla speltjänster till alla sina partners.

Mediacle Affiliate Platform (MAP™) har blivit nominerad två år i rad som bästa partnermjukvara och siktar mot att erbjuda kompetenta, innovativa och kostnadseffektiva marknadsföringslösningar till de mest välkända B2C-företagen i iGaming-branschen. MAP™ är byggd med avancerad molnbaserad teknik och erbjuder dynamiska spårningsfunktioner med ett fullt anpassningsbart gränssnitt. Deras programvara för rapportering och spårning är enastående då den hjälper partnern att övervaka, analysera och dra nytta av statistik på ett enkelt sätt.

“Det är ett stort nöje att ha slutit ett avtal med Mediacle för deras partnermjukvara. Vi ser uppriktigt fram emot att arbeta tillsammans med ett företag som har skapat en så pass sofistikerad partnermjukvara och att hjälpa våra partners att expandera in i nya marknader och se sina verksamheter växa”, sade Suren Khachatryan, VD på Digitain. Han lade även till, “Att arbeta med ett team med så mycket erfarenhet kommer onekligen skapa möjligheter för vidare digital transformation.”

Santosh Jain, VD på Mediacle uttryckte, “Vi är glada över att nu förknippas med Digitain. Detta är verkligen en bra plattform för oss att visa upp vad vi kan, vår expertis och utmana våra gränser. Detta samarbete kommer hjälpa oss att addera värde till våra tjänster och kommer göra skillnad för vår verksamhet i stort.”

För att lära dig mer om partnermjukvaran för iGaming, MAP™ besök map.mediacle.com.

Mediacle är ett globalt företag inom digital media och IT-lösningar som erbjuder heltäckande tjänster inom iGaming. Företaget har tagit en stark position på iGaming-marknaden genom att vända sig mot etablerade B2C-företag i iGaming-branschen. Just nu har de kontor i Stockholm, London och Bangalore.

Mediacle Group AB är ett svenskt företag med organisationsnummer 559026-5566 och med registrerat kontor i Stockholm. Regleras av aktiebolagslagen och är listat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med symbolen MEGR.