Mediacle Groups dotterbolag Mplay släpper ytterligare två speltitlar

Mediacle Group ABs dotterbolag Mplay Games Limited har idag meddelat lanseringen av ytterligare två spännande kortspel, nämligen Teen Patti Express och Andar Bahar.

Det glädjer oss att släppa ytterligare två spel. Kvalitet och flexibilitet är det som definierar oss i utvecklingen av dessa kortspel online. Spelen som vi lanserar är alla inbyggda med Ultra High Definition och följer en mobile-first strategi. Spelen kommer nu att certifieras av oberoende byråer under de kommande veckorna. Mplay räknar med att lansera ytterligare ett minimum om 10 spel till under 2020. Bolaget för dialoger med flertalet iGaming-operatörer som visat intresse för att få använda Mplays spel och förhoppningen är att inom kort kunna få på plats sådana samarbeten.

Besök gärna www.mplaygames.com för mer information om Mplay och de nyligen lanserade spelen.

För mer information, vänligen kontakta:

Mediacle erbjuder en komplett verktygslåda för iGaming-ekosystemet, lovande kvalitet, prisvärdhet och innovation. Företaget är stolt över att erbjuda omfattande digital marknadsföring och IT-tjänster till iGaming-märken i världsklass. För närvarande är företaget verksamt i London, Stockholm och Bangalore.

Mediacle Group AB är ett svenskt företag med organisationsnummer 559026-5566 och med registrerat kontor i Stockholm. Regleras av aktiebolagslagen och är listat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med symbolen MEGR.