Mediacle ingår avtal med Hero Gaming

Mediacle, ett snabbväxande företag inom digital marknadsföring och IT-lösningar, har ingått avtal med Hero Gaming för att hjälpa till med deras expansion på nya marknader. Hero Gaming är en framstående- och välkänd operatör och har varit oerhört framgångsrik när det gäller att skapa spelglädje hos miljontals spelare över hela världen genom sin kvalitet, pålitlighet och äkta spelupplevelse.

Med hjälp av sin digitala kapacitet och sin expertis inom iGaming-industrin kommer Mediacle att hjälpa Hero Gaming att förstärka och optimera sin närvaro på nya marknader och kommer också att erbjuda kundsupport, marknadsföringstjänster och lokaliseringstjänster som en del av kontraktet.

”Det är ett stort privilegium att vara förknippad Hero Gaming, som är av de stora aktörerna inom iGaming. Detta är utan tvekan en fantastisk plattform för Mediacle att visa upp sin expertis och potential. Vårt team är alla glada och förväntansfulla och vi ser fram emot att arbeta med dem ”, säger Santosh Jain, VD för Mediacle.

Avtalet med Hero Gaming förväntas ha en positiv ekonomisk inverkan på Mediacles kortfristiga intäkter.

Besök www.mediacle.com för att få en glimt av de tjänster som erbjuds av Mediacle.

För mer information,

vänligen kontakta: E-post: IR@mediacle.com

Denna information är sådan information som Mediacle Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 6 november 2019.

Mediacle uppmuntrar kreativitet, innovation och tillväxt genom att erbjuda omfattande digitala medier och IT-lösningar till premium B2C-märken, exklusivt för iGaming-industrin. Företaget har visat en enorm tillväxt genom åren och drivs av kompetenta individer som är extremt passionerade för att erbjuda de bästa tjänsterna inom Lead Generation som sticker ut i både kvalitet- och servicenivåer. För närvarande verkar företaget i London, Stockholm och Bangalore.

Mediacle Group AB (publ) är ett svenskt aktiebolag med organisationsnummer: 559026-5566 som har säte i Stockholm. Reglerat av aktiebolagslagen är företaget noterat på den nordiska tillväxtmarknaden (NGM, Nordic MTF) med ticker-symbolen MEGR.