Mediacle ingår två nya kundavtal

Mediacle tecknar två nya kundavtal med Blue Sapphire N.V., som registrerar sig för MAP ™ Affiliate Software och Palasino Malta Limited och registrerar sig för IT-Enabled Support Services.

Mediacle, en snabbt växande IT-lösnings- och programvaruleverantör för iGaming-industrin, fortsätter att växa sin kundbas i iGaming -sektorn och erbjuder mjukvara och IT -tjänster av hög kvalitet.

”Vi fortsätter att växa Mediacles B2B-division och är glada över att ingå dessa nya kundavtal. Det är ett bevis på den höga kvaliteten på programvara och tjänster och ger oss ytterligare en möjlighet att visa upp vår kaliber för iGaming -industrin ”. - Santosh Jain, VD för Mediacle.

För mer information om Mediacle, besök: mediacle.com

Dessa nya kunder förväntas ha en liten positiv inverkan på Mediacles intäkter 2021 och kontraktet kommer förmodligen att förlängas 2022 efter den första avtalsperioden.

Mediacle erbjuder en all-inclusive verktygslåda för iGaming-ekosystemet som säkerställer stabilitet, tillväxt och innovation. Företaget har varit oerhört framgångsrikt med att göra sin plats på iGaming-marknaden genom att tillgodose toppklassiga B2C-märken i iGaming-industrin. För närvarande verkar företaget i London, Stockholm och Bangalore.

Mediacle Group AB (publ) är ett svenskt aktiebolag med organisationsnummer. 559026-5566 och säte i Stockholm. Reglerat av aktiebolagslagen. Är företaget noterat på den nordiska tillväxtmarknaden (NGM) Stockholm med symbolen MEGR.