Mediacle ingår två nya kundavtal för sin MAP-programvara

Mediacle, en snabbt växande IT-lösnings- och programvaruleverantör för iGaming-industrin, har tecknat två nya kundavtal för sin promgramvara MAP ™, nämligen Moni Talks Limited och Sky Inc. Både Moni Talks Limited och Sky Inc har valt MAP ™ Affiliate Software för att driva sina anslutna program.

Mediacle Affiliate Platform (MAP ™) är en dynamisk mjukvaruhanteringsprogramvara som syftar till att erbjuda kvalitet- och kostnadseffektiva spårningslösningar för företag. Med en kundbas på över 200 varumärken är MAP™ -programvaran utan tvekan effektiv när det gäller att erbjuda värdefulla affiliate-marknadsföringstjänster över hela världen. Mediacles MAP-programvara är flexibel och innehåller kompetenta inbyggda funktioner och gratis tillägg som hjälper företag att möta sina anpassade krav.

"Det ger oss oerhört nöje att vara associerade med både Moni Talks Limited och Sky Inc. Vårt MAP ™ -team ser ivrigt fram emot det och vi är mycket säkra på att vår resa kommer att vara mycket givande.” - Santosh Jain, VD för Mediacle.

Dessa nya kunder förväntas ha en liten positiv inverkan på Mediacles intäkter 2021 och kontraktet kommer förmodligen att förlängas 2022 efter den första avtalsperioden.

Om du vill veta mer om MAP ™ iGaming Affiliate Software besöker du map.mediacle.com.

Mediacle erbjuder en allomfattande verktygssats för iGaming-ekosystemet som garanterar stabilitet, tillväxt och innovation. Företaget har varit oerhört framgångsrikt när det gäller att göra sin plats på iGaming-marknaden genom att tillgodose de bästa B2C-varumärkena i iGaming-industrin. För närvarande verkar företaget i London, Stockholm och Bangalore.

Mediacle Group AB (publ) är ett svenskt aktiebolag med organisationsnummer. 559026-5566 och ett säte i Stockholm. Reglerad av den svenska aktiebolagslagen. Är företaget noterat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med tickersymbolen MEGR.