Mediacle kommer ställa ut på iGB Affiliate Conference London, 2022

Mediacle kommer att delta på iGB Affiliate Conference, London 2022. iGB Conference är ett årligt evenemang som fokuserar på iGaming-området där operatörer, leverantörer och kunder samlas från hela världen. Evenemanget kommer att äga rum mellan 2-5 februari 2022 i Excel, London.

Mediacle har varit en aktiv deltagare i flera iGaming-evenemang tidigare, inklusive Sigma (Malta) och Mediacles närvaro på iGB Conference kommer att hjälpa oss att få mer exponering för de produkter och tjänster som Mediacle erbjuder för iGaming-industrin. Mer än 5 000 besökare förväntas närvara vid utställningen som erbjuder en enorm möjlighet för företag att visa upp sina erbjudanden.

VD för Medicale, Santosh Jain sa: "På Mediacle värnar vi om varje enskild möjlighet som kommer i vår väg och det är alltid ett nöje att vara med på ett stort evenemang som iGB. Vi ser med spänning fram emot en fruktbar upplevelse där vi får ställa ut våra nuvarande och kommande projekt för alla våra befintliga och potentiella kunder”.

Besök www.mediacle.com för att få ytterligare information om iGaming-produkterna och -tjänsterna som erbjuds av Mediacle.

Mediacle erbjuder en allomfattande verktygssats för iGaming-ekosystemet som garanterar stabilitet, tillväxt och innovation. Företaget har varit oerhört resultat när det gäller att göra sin plats på iGaming-marknaden genom att tillgodose de bästa B2C-varumärkena i iGaming-industrin. För närvarande närvarande i London, Stockholm och Bangalore.

Mediacle Group AB (publ) är ett svenskt aktiebolag med organisationsnummer. 559026-5566 och ett säte i Stockholm. Reglerad av den svenska aktiebolagslagen. Är företaget noterat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med tickersymbolen MEGR.