Mediacle nominerade till bästa affiliateprogram på EGR Operators Awards 2020

Mediacle har blivit nominerade till bästa affiliateprogram vid EGR Operator Awards 2020 för sitt affiliateprogram Excel Affiliates.

Excel Affiliates är Mediacles egna affiliateprogram som drivs av MAP™ och erbjuder affiliatemarknadsföring och leadgenereringstjänster till iGaming-klienter över hela världen.

”Det är verkligen en stor ära att bli nominerad till EGR Operators Awards 2020 och vi ser fram emot många fler nomineringar i framtiden. Vi ligger i framkant när det gäller att erbjuda attraktiva affiliatemarknadsförings- och leadgenereringstjänster, vilket har skapat stora värden för våra kunder genom åren. Genom branschkunnighet och ett mycket skickligt team fortsätter Mediacle att leverera och tillhandahålla förstklassig digital marknadsföring, leadgenerering och IT-tjänster”, säger Santosh Jain, VD för Mediacle.

Besök mediacle.com för att lära dig mer om Mediacle och dess tjänster.

För mer information, vänligen kontakta:

Mediacle är ett globalt företag inom digital media och IT-lösningar som erbjuder heltäckande tjänster inom iGaming. Företaget har tagit en stark position på iGaming-marknaden genom att vända sig mot etablerade B2C-företag i iGaming-branschen. Just nu har de kontor i Stockholm, London och Bangalore.

Mediacle Group AB är ett svenskt företag med organisationsnummer 559026-5566 och med registrerat kontor i Stockholm. Regleras av aktiebolagslagen och är listat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med symbolen MEGR.