Mediacle tecknar två nya kundavtal för sin programvara MAP ™

Mediacle, en dynamisk IT-lösnings- och programvaruleverantör för iGaming-industrin, har tecknat två nya kundavtal för sin programvara MAP ™ med DGTL Marketing Ltd och Echo Entertainment N.V.

Affiliateprogrammen för både DGTL Marketing Ltd och Echo Entertainment N.V. drivs av Mediacle Affiliate Platform MAP ™ som syftar till att erbjuda en kompetent, pålitlig och kostnadseffektiv affiliate-marknadsföringsplattform och spårningslösning exklusivt för iGaming-företagen.

Mediacle Affiliate Platform MAP ™ är en effektiv programvara för affiliate management som erbjuder värdefulla och mycket flexibla spårningslösningar för iGaming-företag. Med över 200 varumärken som använder MAP ™ för att driva dess affiliate-program, erbjuder MAP ™ -programvaran innovativa inbyggda funktioner och gratis tillägg som hjälper operatörer att uppfylla sina egna behov. Den har en robust mediaserver, omfattande rapporteringspaket och gratis uppgraderingar och använder den senaste molnbaserade tekniken för att hjälpa företag att uppnå maximal ROI utan problem.

”Det är definitivt en känsla av stolthet att ha tecknat kontrakten med DGTL Marketing Ltd och Echo Entertainment N.V. Detta är verkligen en utmärkt plattform för oss att visa upp våra styrkor, bredda våra perspektiv och utmana våra gränser, säger Santosh Jain, VD för Mediacle.

Dessa nya kunder förväntas ha en liten positiv inverkan på Mediacles intäkter 2020 och kontraktet kommer förmodligen att förlängas 2021 efter den första avtalsperioden.

Om du vill veta mer om MAP ™ iGaming Affiliate Software besöker du map.mediacle.com.

För mer information, vänligen kontakta:

Mediacle är ett globalt företag för digitala medier och IT-lösningar som erbjuder fullvärdiga lösningar för iGaming-ekosystemet. Företaget har gjort en mycket stark plats på iGaming-marknaden genom att tillgodose förstklassiga B2C-märken inom iGaming-industrin.

Företaget verkar för närvarande i Stockholm, London och Bangalore.

Mediacle Group AB (publ) är ett svenskt aktiebolag med organisationsnummer. 559026-5566 och ett säte i Stockholm. Reglerad av den svenska aktiebolagslagen. Är företaget noterat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med tickersymbolen MEGR.