Mediacle utökar partnerskapet med Nektan

Mediacle Group AB (publ) är glada att tillkännage att det har utökat sitt partnerskap med Nektan för att inkludera utbudet av affiliate programvara och tjänster.

Stockholm 2019-06-19

Nektan, som är en global utvecklare och leverantör av spelplattformar och tjänster inom online-kasinosektorn, kommer att använda Mediacles robusta och kraftfulla iGaming-affiliate programvara, MAP ™ i ett antal av deras kasinomärken inklusive Cheeky Win and Love Reels. Med stöd av Mediacle strävar Nektan efter att öka sina varumärken ytterligare och befästa sin position som en ledande mobil- och online-kasino plattform.

Mediacles iGaming affiliate programvara, MAP™, som har varit nominerad till bästa affiliate-programvara av EGR B2B Awards fyra år i rad är en effektiv affiliate-plattform som gör det lätt att använda affiliate-kampanjer för iGaming-industrin. MAP-mjukvaran levereras med många innovativa funktioner och tillägg som garanterar pålitlighet, öppenhet och hjälper företag att optimera sin tillväxt och få bättre vinstmarginaler. Programvaran tillåter affiliates att bedriva ett flertal kampanjer simultant på olika nivåer och tillhandahåller effektiva inbyggda mätinstrument som gör att samtliga marknadsaktiviteter del för del kan följas upp och analyseras på ett kostnadseffektivt sätt.

Santosh Jain, VD för Mediacle, "Jag och hela vårt team är väldigt nöjda med att vara associerade med Nektan och vi är fullt fokuserade på att erbjuda de bästa affiliate-tjänsterna."

Han tillade också: "Ett utökat partnerskap med en av de främsta iGaming-företagen ger en känsla av stolthet och det här är en fantastisk plattform för Mediacle att ytterligare etablera sin position på den nuvarande marknaden."

Besök map.mediacle.com för mer information om MAP™ iGaming Affiliate Software.

För mer information, vänligen kontakta:

Denna information är sådan information som Mediacle Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 19 juni 2019.

Mediacle erbjuder ett brett utbud av digitala marknadsförings- och IT-tjänster som uteslutande fokuserar på iGaming och e-handelsbranschen i stort. Några av dess tjänster inkluderar MAP ™ iGaming Affiliate Software, Lead Generation Services, Digital Marketing Services, Software och IT Solutions. Företaget har en beprövad produkt och tjänster som erbjuds till ledande B2C-varumärkena inom iGaming-industrin.