Mediacles Affiliate Platform (MAP™) nominerad som bästa teknik av iGB Affiliate Awards

Mediacles affiliate-plattform (MAP™) har nominerats under kategorin Bästa teknik av iGB Awards 2022.

MAP™ är en av Mediacles flaggskeppsmjukvaruprodukter för iGaming-industrin som driver affiliateprogram för över 200 varumärken. MAP-mjukvaran är byggd på avancerad molnbaserad teknik och programvaran erbjuds på en prenumerationsbaserad modell till operatörer globalt.

MAP™ har tidigare blivit nominerad till andra liknande utmärkelser inklusive bästa affiliateprogramvara vid EGR B2B-utmärkelserna tre år i rad mellan 2017 och 2019.

iGB Awards har valt ut de tio bästa företagen och varumärkena från iGaming-området. Att bli nominerad till det prestigefyllda priset har alltid setts som en uppmuntrande faktor och ett kvitto på att vi ligger i framkant med våra produkter.

"Vi är oerhört glada över att se MAP nå nya höjder och denna nominering är en chans för oss att bevisa vad MAP kan. Vi har goda möjligheter att ta hem förstapriset här gången. Vårt team har arbetat dag ut och dag in för att leverera produkter i världsklass till våra kunder världen över.” - säger Santosh Jain, VD Mediacle Group

Den mycket efterlängtade prisutdelningen kommer att genomföras den 3 februari 2022 på The Troxy, London.

För att ta reda på mer om MAP™, besök https://map.mediacle.com/

Mediacle erbjuder en allomfattande verktygssats för iGaming-ekosystemet som garanterar stabilitet, tillväxt och innovation. Företaget har varit oerhört framgångsrikt när det gäller att göra sin plats på iGaming-marknaden genom att tillgodose de bästa B2C-varumärkena i iGaming-industrin. För närvarande verkar företaget i London, Stockholm och Bangalore.

Mediacle Group AB (publ) är ett svenskt aktiebolag med organisationsnummer. 559026-5566 och ett säte i Stockholm. Reglerad av den svenska aktiebolagslagen. Är företaget noterat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med tickersymbolen MEGR.