Mediacles dotterbolag Pantaluren AB mottar besked om upptaxering

Mediacle Group ABs dotterbolag Pantaluren AB har erhållit ett beslut från Skatteverket om omvärdering för räkenskapsåren 2017 och 2018 uppgår till 1,9 Mkr avseende beräkningen av vinstmarginalbeskattningen. Beslutet anger att uppgifterna inte har lämnats i tillräcklig grad av den tidigare ledningen. Den nya ledningen har ansökt om uppskjutande för betalning och en granskning av beslutet för att undersöka detta äldre problem och att lämna in kompletterande information för att vända beslutet.

För mer information, vänligen kontakta:

Denna information är sådan information som Mediacle Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 15 juli 2019.

Mediacle erbjuder ett brett utbud av digitala marknadsförings- och IT-tjänster som uteslutande fokuserar på iGaming och e-handelsbranschen i stort. Några av dess tjänster inkluderar MAP ™ iGaming Affiliate Software, Lead Generation Services, Digital Marketing Services, Software och IT Solutions. Företaget har en beprövad produkt och tjänster som erbjuds till ledande B2C-varumärkena inom iGaming-industrin.