Mediacles spelstudio Mplay Games släpper ytterligare fyra speltitlar

Mediacles spelstudio Mplay Games (“Mplay”) släpper ytterligare fyra spännande speltitlar, nämligen Tropical Birds, Mystic Magician, Ludo Express och Jhandi Munda. Mplay är en snabbt växande spelstudio som är stolt över att erbjuda ett brett utbud av premiumspel designade av topputvecklade spelutvecklare.

Spelstudion Mplay har ett mycket kompetent team som strävar extremt hårt för att ge alla spelare en exceptionell spelupplevelse.

Alla spel som utvecklats av Mplay är mycket interaktiva och består av högupplöst grafik. Spelen kan nås direkt på flera plattformar inklusive mobil och surfplattor.

Med dessa fyra spel har Mplay nu totalt 10 spel i sin portfölj och har fler spännande speltitlar som för närvarande är under utveckling som förväntas släppas under det kommande året.

Besök www.mplaygames.com för att veta allt om Mplay och dess nya spelreleaser.

För mer information vänligen kontakta:

Mediacle strävar efter att erbjuda digitala medier och IT-lösningar i toppklass till ledande B2C-varumärken, exklusivt för iGaming-ekosystemet. För närvarande verkar företaget i London, Stockholm och Bangalore.

Mediacle Group AB (publ) är ett svenskt aktiebolag med organisationsnummer. 559026-5566 och ett säte i Stockholm. Reglerad av den svenska aktiebolagslagen. Är företaget noterat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med tickersymbolen MEGR.