Mediacles spelstudio släpper två nya spännande spel

Mediacle Group AB (“Mediacle”) spelstudio Mplay Games (“Mplay”) släpper ytterligare två spännande spel, nämligen Snakes and Ladders och Cosmic Jewels. Mplay strävar efter att erbjuda exceptionella speltjänster till operatörer världen över. Som en av pionjärerna inom spelsektorn är Mplay stolt över att ha extremt passionerade spelutvecklare och designers som strävar efter att leverera en äkta och sofistikerad spelupplevelse online.

Alla Mplays spel är inbyggda Ultra High Definition och följer en mobil-första strategi, vilket ger spelarna en sömlös och problemfri spelupplevelse, var som helst och när som helst. De nya spelutgåvorna tar Mplays portfölj av spel till totalt 14 spel.

Om du vill veta mer om Mplay och de nyligen lanserade spelen, besök www.mplaygames.com.

För mer information,

vänligen kontakta: E-post: IR@mediacle.com

Mediacle, ett dynamiskt företag inom digital marknadsföring och IT-tjänster, erbjuder omfattande lösningar på iGaming-ekosystemet. För närvarande verkar företaget i London, Stockholm och Bangalore.
Mediacle Group AB (publ) är ett svenskt aktiebolag med organisationsnummer. 559026-5566 och ett säte i Stockholm. Reglerad av den svenska aktiebolagslagen. Är företaget noterat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med tickersymbolen MEGR.