Nyförsäljning och kundkontakt för Q1 hittills

Vi har hittills haft ett starkt Q1 när det gäller nyförsäljning. Mediacle har undertecknat totalt 8 nya kundkontrakt hittills under Q1 2020.

Det totala värdet på de hittills tecknade nya kontrakten är cirka 1 MSEK över

12-månaders kontraktstid. De flesta av dessa nya projekt kommer att påbörjas i mars. Effekterna kommer därför att märkas av i Mediacles första kvartal, men mer fullständigt under andra kvartalet.

Mediacles affärsstrategi ger goda resultat och försäljningskanalen är stark, med flertalet nya kontrakt som förhoppningsvis kommer att tecknas inom en snar framtid. Ytterligare tillkännagivanden kommer att göras när dessa är genomförda.

Mediacle är ett globalt företag inom digital media och IT-lösningar som levererar heltäckande lösningar inom iGaming. Mediacle drivs av passion, innovation och kompetens. Företaget har nått nya höjder genom att erbjuda kvalitativa och kostnadseffektiva tjänster till beryktade B2C-företag över hela världen. Mediacle bedriver sin verksamhet i London, Stockholm och Bangalore.

Mediacle Group AB är ett svenskt företag med organisationsnummer 559026-5566 och med registrerat kontor i Stockholm. Regleras av aktiebolagslagen och är listat på Nordic Growth Market (NGM) Stockholm med symbolen MEGR.