MedicPen AB presenterar på Stora Aktiedagen den 2/12

MedicPen kommer att presentera 17.30-18.00 på Aktiespararnas Stora Aktiedagen den 2/12. För att följa presentationen gå in på www.aktiespararna.se/tv/live. Här finns det även en möjlighet att ställa frågor i förväg. En film av presentationen kommer att finnas tillgänglig på MedicPens hemsida dagen efter presentationen.

Jan Andersson, MedicPens VD kommenterar. ”Vi har under kvartal två och tre fokuserat på att växla från utvecklingsbolag till kommersialisering. Målsättningen har varit att bygga en plattform för tillväxt. Vårt fokus under presentationen kommer att vara behovet av lösningar för bättre läkemedelshantering, vilka tillväxtfaktorer vi ser och vår strategi och plattform för att möta dessa. Jag ser mycket fram emot att presentera MedicPens erbjudande och planer för en bredare publik”.

Jan Andersson
CEO/VD
jan.andersson@medicpen.com

MedicPen utvecklar lösningar som ger vårdtagare och personal trygg och effektiv läkemedelshantering. Våra lösningar omfattar hela kedjan, från läkare till dispensering i hemmet. Produkterna ligger i teknisk framkant och är utvecklade för integrering i IT-miljöer. Bolaget är noterat på Spotlight Stockmarket och har sitt säte i Lomma