• Medimi AB/

Medimi bjuder in till webkonferens och frågestund gällande förvärv av norska MedThings

Med anledning av Medimi AB (”Medimi” eller ”Bolaget”) avsiktsförklaring kring förvärv av Medthings AS (”MedThings”) bjuder Medimi in till en webkonferens med vd Johan Wiesel fredag 4 oktober klockan 12:30. Vid konferensen kommer vd informera kring förvärvet samt bemöta frågor.

Anmälan till webbkonferensen görs genom följande länk:

Tid: fredag 4 oktober klockan 12:30

Mötet modereras av Martin Dominique, chefsanalytiker på Västra Hamnen Corporate Finance. Presentationen hålls på svenska. Det går att följa konferensen via dator eller mobila enheter.

Webbkonferensen och presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på bolagets hemsida, www.medimiab.com samt på Västra Hamnen Corporate Finance hemsida och YouTube-kanal.

mail