• Medimi AB/

Medimi och MedThings bjuder in till en gemensam digital presentation och Q&A gällande bolagens avsiktsförklaring av förvärv

Med anledning av Medimi AB:s (”Medimi”) nyligen kommunicerade avsiktsförklaring kring förvärvet av Medthings AS (”MedThings”) bjuder bolagen in till en gemensam presentation med efterföljande Q&A, torsdag 17 oktober klockan 14:00.  Under presentationen kommer MedThings styrelseordförande Per Andre Ødegård och Medimis VD Johan Wiesel berätta mer om förvärvet, synergier, arbetet framåt samt besvara eventuella frågor.

Anmälan till presentation görs genom följande länk:

Tid: Torsdag 17 oktober klockan 14:00

Mötet modereras av Corpura Fondkommission, hålls på skandinaviska språk och kommer göras tillgängligt efter mötet.

Du kan redan nu skicka in potentiella frågor till Johan Wiesel eller Per Andre Ødegård på info@medimiab.com

VD Johan Wiesel
E-post: