• Medius/

Medius samarbetar med Antaras för att erbjuda en ny integration för InforLN Cloudsuite

Report this content

Medius, en ledande global leverantör av molnbaserade lösningar för automatisering av fakturahantering och spend management, meddelade idag att man ingått ett partnerskap med Antaras, en Infor Gold Channel Partner som ansvarar för implementering och supporttjänster för InforLN Cloudsuite.

Enligt villkoren i avtalet har Antaras utvecklat en förkonfigurerad integration mellan Medius AP Automation och InforLN Cloudsuite. Medius kommer att sälja, implementera och supportera Medius lösning. Antaras kommer att sälja, implementera och stödja InforLN-kopplingen.

Antaras erfarenhet som Infor Gold Channel Partner med mer än 40+ kunder i Benelux-regionen, kontor i Nederländerna och Belgien som hjälper kunder över hela världen, kommer att innebära att Medius kunder kan förenkla och automatisera sina arbetsflöden genom InforLN:s ERP-lösning utan integration. De får en autonom fakturahanteringslösning som gör helautomatiserad fakturahantering till verklighet.

"Antaras gör det enkelt för InforLN Cloudsuite-kunder att integrera sin ERP-lösning med Medius AP så att de kan förbättra sin affärsverksamhet, minska riskerna och förbättra den övergripande ekonomiska kontrollen." säger Matt Rhodus, VP of Business Development & Strategic Initiatives på Medius.

Partnerskapet med Antaras kompletterar Medius befintliga färdigpaketerade ERP-integrationer och ger ytterligare integrationsmöjligheter för kunder. Tidigare partnerskap som Circular Edge för JD Edwards-produkter och Columbus A/S för Infor M3-produkter har utökat Medius kapacitet för att erbjuda kunderna snabbare implementationer med färdigpaketerade ERP-integrationer.

Sebes Zevenhuizen, VD på Antaras, säger "Genom detta partnerskap har InforLN Cloudsuite blivit en integrerad komponent för Medius, som hjälper till att integrera komplexa finansiella system och data. Detta partnerskap driver oss närmare en helt sömlös och automatiserad faktureringsprocess, och vi på Antaras är glada att vara en del av det - att erbjuda företagsintegrationer som driver effektiv tillväxt och kortar ner tiden till värde. Vi ser att detta partnerskap med Medius ger oss en chans att växa snabbare i den internationella Infor-världen, vilket är en viktig ambition för oss på Antaras."

För mer information, kontakta: Francesca Cahill (EMEA) Fight or Flight, francesca@fightorflight.com / Medius@fightorflight.com +44 330 133 0985

Om Medius

Medius automatiserar fakturaprocessen från registrering och kontering hela vägen till betalning, för
att ge ekonomiavdelning lugn och ro. Medius tar automatiseringen till nästa nivå genom att använda
artificiell intelligens som gör jobbet åt dig. Fakturor hanteras och betalas automatiskt så att du kan gå
hem i tid och känna dig trygg i att budgetar och prognoser alltid är korrekta. Medius, som har som mål att förändra spend management-området med hjälp av automatisering och AI, har mer än 4 000 kunder i 102 länder och hanterar årligen 200 miljarder dollar i utgifter genom sitt system. Besök medius.com för mer information.

Citat

Sebes Zevenhuizen, VD på Antaras