Årets skönhetskalender från Meds – Slutsåld dag ett!

Report this content

Den 25e september lanserade Meds sin tredje skönhetskalender som sålde slut samma dag. Med fina recensioner från såväl influencers som redaktioner är årets kalender inget annat än en riktig succé.

Årets kalender har verkligen varit ett teamwork av flera inblandade och vi är otroligt stolta och nöjda över resultatet. Vi var väldigt förhoppningsfulla att årets kalender skulle bli den bästa hittills redan efter vi satt ihop alla 24 luckor, eftersom den innehåller många storfavoriter som vi vet att kunderna skulle uppskatta. Den är lyxig men fortfarande prisvärd, vilket varit en stor snackis i år då många kalendrar ligger från 2000 kr och uppåt. Här får du väldigt mycket innehåll för pengarna då utpriset är 1299 kr men med ett värde på 5836 kr — Säger Micaela Espinoza, Category Manager för skönhet på Meds

I kalendern finns en bredd av trendiga skönhetsprodukter, hårvård och andra beautymåsten som du bara måste testa. Vi samarbetar med varumärken i framkant som exempelvis Hickap, Dermaceutic, Björn Axén, Bagliora, Dr. Ceuracle och La Roche-Posay. Kalendern innehåller fler fullsize-produkter än någonsin tidigare, allt placerat i en tjusig necessär som du fortsatt kan använda efter att alla luckor öppnats. Skönhetskalendern har hyllats med citat som:

”Det här är kalendern för dig som vill testa dig igenom några av marknadens bästa hudvårdsmärken och beautymåsten — utan att behöva betala en halv förmögenhet.”   - Veckorevyn

"Känslan du får när du öppnat allt är som att du verkligen fått gå loss i ett tjusigt franskt apotek med en blandning av lyxprodukter och lite mer välbehövliga apoteksgrejer" - Aftonbladet

"Den här passar absolut den som är intresserad av hudvård och jag måste säga att den här växte otroligt på mig"
- Elle Sverige

"Jätte-jättefin adventskalender, kan varmt rekommendera, jag gillar allt. Det är väldigt sällan jag inte har en allmän feedback till nästa år, men det är en bra mix" - Margareta Grääs, skönhetsinfluencer

Arbetet med nästa års kalender är redan igång och vi är riktigt taggade på vad vi kommer att kunna erbjuda våra kunder 2025.

Jenny Efverström
jenny.efverstrom@meds.se