Meetagain arrangerar medicinkongress med 4000 besökare

Report this content

Konferens- och kongressarrangören Meetagain kommer under sommaren 2014 vara lokal samarbetspartner för den europeiska epilepsiläkarkongressen ECE. Under en vecka väntas mer än 4000 besökare till Stockholm för att delta i kongressen. För Meetagain är det den största kongressen företaget hittills arrangerat logi för.

Kongressen European Congress of Epileptology (ECE) kommer hållas mellan 29 juni och 3 juli 2014 på Stockholmsmässan.  Bakom kongressen står International League Against Epilepsy (ILAE) som är en global organisation för epilepsiläkare.
- Det är en ära för Meetagain att vara lokal partner till en av de större medicinkongresserna i Europa. Vi ser fram emot att tillsammans med ILAE visa upp Stockholm som konferensstad, säger Caroline Knies, vd för Meetagain.

Meetagain fick uppdraget eftersom ILAE efterfrågade en partner som är starkt förankrad i den lokala marknaden.
- Som ett lokalt PCO företag har vi fördelen att vi inte sköter hotellbokningar och liknande från ett annat land, utan i stället känner vi till alla lokala förhållanden och vilka som är de bästa alternativen, säger Caroline Knies.

Meetagains uppdrag innefattar att ordna hotellbokningar, transporter, middagar, möten under kongressen såväl som att erbjuda värdinneservice till industrin.

För mer information, kontakta:
Caroline Knies vd, Meetagain, 070-929 85 00, caroline@meetagain.se
Michael Falk, Agera PR, tel. 073-397 46 55, michael.falk@agerapr.se

Meetagain - en personlig konferens- och kongressarrangör
Meetagain är en svensk PCO (Professional Congress Organiser) som erbjuder expertis och personligt bemötande vid konferenser, kongresser och möten. Med 20 års erfarenhet från mötesindustrin erbjuder Meetagain komplett administration av arrangemang där deltagaren alltid är i fokus, oavsett storleken på arrangemanget.

Meetagain genomför varje år runt 100 konferenser och organiserar möten för bland andra KTH, Göteborgs Universitet, Svensk Fjärrvärme och Konkurrensverket.

Taggar: