Filmad presentation från Sedermeradagen i Göteborg

MenuCard AB deltog den 18 oktober 2017 på Sedermeradagen i Göteborg, som hölls på Elite Park Avenue Hotel. Bolagets VD, Kim Lykke Sommer, presenterade verksamheten, de senaste nyheterna och framtidsplanerna. Kim Lykke Sommer presenterade även den företrädesemission som MenuCard just nu genomför. Filmen från presentationen finns nu tillgänglig via följande länk:

För mer information om MenuCards företrädesemission, vänligen besök:

För mer information om MenuCard AB, vänligen kontakta:

MenuCard grundades i Danmark och digitaliserar restaurangbesöket på ett internationellt skalbart sätt. MenuCard är en app-baserad tjänst som vänder sig till företag och deras anställda. Via appen kan medarbetaren hantera allt från att få inspiration och att boka bord till mobilbetalning med 10 - 30 procents rabatt och en redovisning av restaurangbesöket som passar in i företagets administrativa system. MenuCard samarbetar med fler än 180 företag som har över 440 000 anställda. MenuCard har även avtal med 350 kvalitetsrestauranger. MenuCard erhåller en transaktionsavgift som baseras på hur mycket restauranggästen spenderar vid besöket och betaltjänsten är godkänd av danska Finanstilsynet, motsvarigheten till den svenska Finansinspektionen.