Nytt datum för årsstämma

MenuCard AB (”MenuCard”) meddelar idag, den 27 mars 2017, ett nytt datum för årsstämma. Årsstämma i MenuCard kommer att hållas den 23 maj 2017. Tidigare kommunicerat datum för årsstämma var den 4 april 2017. Kallelse till årsstämma kommer att publiceras senast fyra veckor innan årsstämman äger rum.

För mer information om MenuCard, vänligen kontakta:

MenuCard digitaliserar restaurangbesöket på ett internationellt skalbart sätt. MenuCard är en app-baserad tjänst som vänder sig till företag och deras anställda. Via appen kan medarbetaren hantera allt, från att få inspiration och att boka bord till mobilbetalning med 10 - 30 procents rabatt och en redovisning av restaurangbesöket som passar in i företagets administrativa system. MenuCard grundades i Danmark och samarbetar med mer än 100 företag som har över 300 000 anställda och har avtal med mer än 250 kvalitetsrestauranger. MenuCard erhåller en transaktionsavgift som baseras på hur mycket restauranggästen spenderar vid besöket och betaltjänsten är godkänd av danska Finanstilsynet, motsvarigheten till den svenska Finansinspektionen.