NY smart bänkvåg från METTLER TOLEDO: InVision™ för plockning och paketering

Upptäck banbrytande InVision™ för perfekt plockning och paketering. Kombinerar vägning och visuell inspektion för perfekt kontroll med smarta InVisionTM.Uppnå 100 % fel i dina plock- och paketeringsprocesser med InVision™Smart Scale, baserad på patenterade maskininlärningsalgoritmer och dubbel verifiering för fullständigt felfritt innehåll och förpackningsresultat. Minska kostnaderna, öka produktiviteten och säkerställ hög kundnöjdhet med InVision™ Smart Scale.

METTLER TOLEDO lanserar InVisionTM Smart Scale, utformad för att lösa vanliga problem inom manuell orderplockning. InVision™ fungerar som en extra uppsättning ögon och kombinerar smart kamerateknik med en högprecisionsvåg, för snabb identifiering av delar – även delar med liknande vikt eller utseende. Det här gör det enkelt för operatörerna att åtgärda fel innan förpackningarna lämnar linjen.

Användarvänlig vägledning på enhetens intuitiva pekskärm, i kombination med ergonomisk design, bidrar till ännu lägre felfrekvens och högre effektivitet. När ett paket är klart skickas all relevant orderdata till det anslutna ERP- eller MES-systemet. Bilderna lagras som dokumentation för återkallanden och spårbarhet. InVision™ kan förbättra din produktivitet med upp till 30 % och samtidigt hjälpa dig att uppnå perfekt kvalitet.

Visionen om noll saknade delar kan bli verklighet i dina processer. Ladda ner InVision™-broschyren nu och läs mer om hur du kan nå ökad effektivitet, förbättrad orderuppfyllelse och lägre kostnader inom orderhantering, lagerhållning, paketering osv.

Läs mer här www.mt.com/invision.

Erik Jellestad
erik.jellestad@mt.com

METTLER TOLEDO är en ledande global tillverkare av precisionsinstrument. Företaget är världens största tillverkare och marknadsförare av vägningsinstrument för användning inom laboratorie-, industri- och livsmedelstillämpningar.
Inom området industrivågar, terminaler och lastceller är Mettler-Toledo en världsledande leverantör. Vi är berömda för våra högkvalitativa vägningslösningar med hög precision. POWERCELL®-lastcellerna är världens mest exakta och tillförlitliga fordonslastceller. Vi erbjuder digitala lastceller och analoga lastceller med OIML- och NTEP-godkännanden för användning i farliga områden.