Energi och ödmjukhet är det vinnande konceptet

Vår nästa kollega kan försäljning. Du vet vad det innebär att vara en modern och proaktiv säljare. Framgången kommer från ditt egna driv då du gärna vill prestera och ser dig själv arbeta i ett tillväxtföretag.

I rollen arbetar du med att sälja Mgruppens chef-, och ledarskapsutbildningar. Dina främsta kontaktytor är beslutsfattare såsom HR-chef, utbildningsansvarig, VD samt linjechefer som ansvarar för sina respektive organisationers kompetensutveckling.

Du kommer att bearbeta nya kunder och är därför både positiv, nyfiken och orädd i din natur. Till din hjälp har du din telefon och även digitala verktyg såsom LinkedIn. Att vara ute hos kund är heller ingenting som är ovanligt när du blivit varm i kläderna.

Människor i din omgivning tycker att du har hög energi; vilket också återspeglas i arbetslivet då du är van vid uppsökande försäljning och ett högt tempo. Vissa har till och med kallat dig för “hunter” - säkerligen för att du gillar utmaningarna med försäljning. Dock gläds du alltid när det går bra för ditt team, för du vet att man alltid når längre tillsammans.

Mgruppen är ett företag att utvecklas med. Vi är det familjära bolaget som tar stolthet i att hjälpa våra kunder nå framgång i det vi kan bäst - ledarskap. Att bli kollega till oss innebär att du får en arbetsgivare som värnar om medarbetarnas hälsa, utveckling och som lyfter upp högpresterande.

• Mycket eget ansvar
  • Fräscha lokaler på Birger Jarlsgatan i city
  • Möjlighet att utvecklas i både rollen och företaget
  • Möjlighet att arbeta för ett välkänt och starkt varumärke i branschen
  • Generöst friskvårdsbidrag och möjlighet till lunchträning och gym
  • Omväxlande arbete med en otroligt spännande tjänst
  • En fast lön med avtalsenlig pension

Känner du igen dig och funderar på om det kanske är dags för nästa utmaning? I augusti så kommer första kontakten och intervjuer bokas in. Maila mig din ansökan så hoppas jag att vi ses efter semestern.

Önskar dig en fin sommar!

Ansökan skickas till: malin.karlsson@mgruppen.se

Taggar: