Inspirationsdag för Mgruppens Master Executive Club 2015

Den 3 november 2015 hölls en av Mgruppens inspirationsdagar för vår Master Executive Club. Temat denna gång var bland annat Blue Ocean strategy och hur Cirkus Cirkör har utvecklats till en framgångsrik verksamhet tack vare kreativt nytänkande.

Eventet hölls i Cirkus Cirkörs träningslokaler i Alby och ett 30-tal medlemmar i Master Executive Club deltog. Anders Frennberg, VD för Cirkus Cirkör höll en ögonöppnande föreläsning, varpå deltagarna fick pröva på enkla fysiska cirkusövningar. Varje moment var kopplat till olika dimensioner av verksamhetsledning som till exempel, tillit, mod och ansvarstagande.

Eventet var mycket uppskattat av deltagarna för dess kreativa grepp och aktiva inslag. Programansvarig Gunnar Landborn var nöjd med genomförandet: "Vi kom ut lite sent med inbjudan denna gång, vilket gjorde att vi fick lite färre deltagare än vanligt. Men det gav mer utrymme till dem som var här och en mer individuellt anpassad upplevelse".

Samtliga som har genomgått någon av programdelarna i Mgruppens Executive MBA blir automatiskt medlemmar i vår Master Executive Club och får därmed kostnadsfri tillgång till dessa återkommande event. Även deltagare från de besläktade programmet Executive Management Program blir medlemmar och bjuds in.

Taggar: