Handeln med Micro Systemations B-aktier har idag tillfälligt stoppats.

Handeln med Micro Systemations B-aktier har idag tillfälligt stoppats. Micro Systemation bedriver produktutveckling och marknadsföring av mjukvarulösningar inom område mobil datakommunikation samt därtill hörande konsultverksamhet. I november 1998 lanserade Bolaget den helt egenutvecklade produkten SoftGSM. SoftGSM är ett mjukvarumodem för GSM-kommunikation. SoftGSM ersätter hårdvara i form av exempelvis ett PC-card vid datakommunikation via GSM-nätet. Sedan december 1998 handla B-aktien i Micro Systemation inofficiellt via SIX-systemet Micro Systemation AB, Box 3053, Råsundavägen 1, 169 03 Solna, Fax 730 01 70 Internet: www.msab.com, e-post:info@msab.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/22/19991122BIT00230/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/22/19991122BIT00230/bit0002.pdf