Midroc får fortsatt förtroende som A-leverantör till Vattenfall

Midroc fortsätter som prioriterad leverantör av tekniska konsulttjänster till Vattenfall AB. Ramavtalet gäller för perioden 2015-2017, med option på ett års förlängning.

Midroc kommer i och med avtalet att fortsätta leverera konsulttjänster som prioriterad leverantör till Vattenfalls verksamheter inom kraftproduktion (kärnkraft, vattenkraft, vindkraft), värmeverksamhet samt service.

– Jag är oerhört glad för att vårt goda samarbete med Vattenfall har lett till förnyat avtal och att vi i och med det kan växa ytterligare, säger Anders Taflin, affärsområdeschef på Midroc Project Management.

För mer information, vänligen kontakta:

Anders Taflin, affärsområdeschef projektledning, Midroc Project Management, +46 (0) 10 470 72 14

Midroc Europe är en heltäckande partner inom områdena fastighet, bygg, industri och miljö. Vårt mål är att stärka kundens konkurrenskraft och att genom hållbara lösningar och nytänkande bidra till en bättre framtid. Verksamheten är internationell med Sverige som utgångspunkt. Vi är 3 000 medarbetare och omsatte under 2013 4,3 miljarder kronor. Midroc Europe ägs av affärsmannen Mohammed Al-Amoudi och familjen Wikström.