Midsona bjuder in till presentation i samband med halvårsrapport den 20 juli 2022

Den 20 juli 2022 kl. 8.00 CEST publicerar Midsona sin halvårsrapport januari-juni 2022. En presentation av rapporten hålls samma dag kl. 11.00 CEST och går att följa via telefonkonferens eller audiosändning.

Midsona bjuder in investerare, analytiker och media till en presentation av halvårs-resultatet, där CEO Peter Åsberg och CFO Max Bokander kommenterar rapporten. Presentationen hålls kl. 11.00 CEST och går att följa via telefonkonferens eller audio-sändning. Rapporten släpps kl. 8.00 CEST och kommer att finnas tillgänglig på https://www.midsona.com/investerare/finansiell_information/

Presentationen sker på engelska och följs av en frågestund. Frågor går att ställa muntligen via telefonkonferensen eller skriftligen via audiosändningen. Ingen föranmälan krävs.

För deltagande

Webbsändningen nås genom denna länk:

För att delta vid presentationen via telefonkonferens, vänligen ring telefonnummer:

SE: +46856642707

UK: +443333009269

US: +1 6319131422

PIN: 40089203#

Efter presentationen kommer en inspelad version finnas tillgänglig på:

Finansiell kalender

20 juli 2022          Halvårsrapport 2022

25 oktober 2022   Delårsrapport januari-september 2022

2 februari 2023     Bokslutskommuniké 2022

27 april 2023        Delårsrapport januari-mars 2023

Kalendariet finns även publicerat på https://www.midsona.com/investerare/kalendar/

Detta pressmeddelande har publicerats genom Peter Åsbergs och Max Bokanders försorg den 6 juli 2022 kl. 16:00 PM CEST.

För mer information vänligen kontakta CEO Peter Åsberg, +46 (0)730 26 16 32, eller CFO Max Bokander, +46 (0)708 65 13 64.

Midsona utvecklar och marknadsför starka varumärken inom hälsa och välbefinnande med produkter som hjälper människor till ett mer hälsosamt och hållbart liv och till en ökad insikt om råvarans ursprung och transparens kring innehåll. Midsonaaktien (MSON) är noterad på NASDAQ OMX Stockholm, Mid Cap. Läs mer om Midsona på www.midsona.com.