Kompetent och prisvärd laboratoriediskmaskin

Miele lanserar den nya laboratoriediskmaskinen G 7804 (skollab-maskin)

Maskinen är avsedd för de användningsområden där man inte behöver så många olika diskprogram, lägre slutsköljningstemperatur och nöjer sig med anslutning för kallvatten och AD-vatten (avjoniserat vatten). Maskinen motsvarar de krav man ofta har i gymnasieskolor och kallas därför för ”skollab-maskin”. I övrigt håller diskmaskinen samma höga Mielekvalitet som alla andra produkter och hela maskinen är i rostfritt utförande. G 7804 är 60 cm bred och kan användas antingen fristående eller för inbyggnad under bänk. ----------------- Ca pris: Miele G 7804 från 27 000 kr exkl moms Lansering på marknaden: November 2004 Bildtext: Laboratoriediskmaskinen (”skollab-maskinen”) Miele G 7804 i rostfritt utförande Bild finns att hämta ner från www.newsonline.se/miele För ytterligare information kontakta Miele AB: Bengt-Åke Larsson, försäljningschef, tel 08-562 29 521, mobil 070-783 84 49 bengt.a.larsson@miele.se www.miele-professional.se Miele AB, Box 1397, Industrivägen 20, 171 27 Solna. Telefon: 08-562 29 000, Telefax: 08-562 29 209 Hemsida: www.miele-professional.se E-post: info@miele.se