Inbjudan till presentation om MilDefs Q1 rapport 2024, den 26 april

MilDef, ledande leverantör av taktisk IT-, mjukvarulösningar och tjänster, publicerar rapport för det första kvartalet 2024, den 26 april kl. 08:00.

En konferens (på Teams) för investerare, analytiker och media kommer att hållas klockan 10.00 – 10.45 samma dag. Rapporten presenteras av Daniel Ljunggren, VD och CFO Viveca Johnsson.

Presentationen kommer att hållas på engelska och avslutas med en frågestund, modererad av Olof Engvall, Head of Investor Relations.

Presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt på www.mildef.com samma morgon. Anmälan krävs inte för deltagande i konferensen, men koppla upp/ring in fem minuter före angiven tid för att säkerställa en punktlig start av mötet.

Välkommen!

Anslutning till mötet
Anslutning till mötet görs genom att klicka på denna Teams-länk eller ring enligt nedan (endast ljud).

Telefonnummer:
+46 8 502 413 79 (Sverige)
+47 23 52 52 25 (Norge)
+45 32 73 03 21 (Danmark)
+358 9 23106849 (Finland)
+44 20 3855 6017 (Storbritannien)
+1 323-486-4735 (USA)
Ange konferens-ID: 777 877 642#

Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 18 april 2024 kl. 09:00 CET.

Daniel Ljunggren, VD