Millnet BI vald till ”QlikView Partner of the Year” i Norden

Report this content

QlikTech har närmare 50 partners i Norden som jobbar med försäljning och implementering av QlikView. Bland alla dessa duktiga och namnkunniga partners valde QlikTech den 3:e April 2011 ut Millnet BI till ”Partner of the Year”. Priset delades ut på plats i Miami vid den årliga globala QlikView partnerkonferensen.

Millnet BI tilldelades priset ”2010 Partner of the Year, Nordic Market”. Priset delades ut av Mats Ferm, QlikTech’s Nordenchef, med motiveringen:

Millnet BI har visat att det lönar sig att fokusera på QlikView och utvalda branscher och lösningar. De har bland annat tagit fram en stark och funktionell QlikView baserad lösning för budget och planering som med stor framgång implementerats hos ett flertal kunder. En lösning det finns stort intresse för på marknaden – både bland kunder och andra partners.

Millnet BI har också visat att de på ett positivt sätt och genom att samarbeta med andra partners kan ta affärer som är bra för både partners och QlikTech.”

Mattias Nilsson, VD på Millnet BI, säger i ett uttalande att

Vi är mycket stolta över detta pris och lovar gamla och nya kunder att vi inte nöjer oss med denna utmärkelse. Den kommer sporra oss att bli ännu bättre i framtiden!”

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Mattias Nilsson

VD, Millnet BI AB
E-post: mattias.nilsson@millnetbi.se
Tel: +46 736 330 386
Webb: www.millnetbi.se

Millnet BI – hjälper dig att effektivt styra och följa upp din verksamhet!
Millnet BI hjälper organisationer och företag nå uppsatta mål. Tillsammans med kunden tar vi fram tydliga och pålitliga beslutsunderlag som förbättrar det dagliga beslutsfattandet och den långsiktiga styrningen av verksamheten. Som QlikView Elite Partner kombinerar vi verksamhetskunskap med djup kompetens på QlikView och dess affärsnytta. Utifrån denna bas erbjuder vi tjänster som hjälper våra kunder till en trygg QlikView investering.

Taggar: