Patrik Lundberg ny produktchef på Miltronic

Patrik Lundberg är ny produktchef hos Miltronic. Patrik, som har lång erfarenhet av försäljning och marknadsföring, kommer i sin nya roll att ansvara för förskruvningssortimentet.

Patrik Lundberg, 37 år, kommer senast från Alenio AB, ett oberoende konsultbolag inom Internetmarknadsföring, där han de senaste fyra åren varit försäljningsansvarig, samt arbetat med marknadsfrågor. Patrik har nu lämnat tjänsteförsäljningen bakom sig, och tar sig nu an ett ansvarsområde som omfattar framför allt kabelförskruvningar.

I rollen som produktchef kommer Patrik Lundberg att ha en tät kundkontakt på både den svenska och danska marknaden. I förskruvningssortimentet är det framför allt varumärket Skintop som Patrik kommer att utveckla.

‒ Jag är affärsdriven och kan tillföra energi och dynamik i Miltronics erbjudande. Nu ser jag fram emot att vara en expertresurs och ett bra stöd för våra kunder som ställer allt högre krav på tillgänglighet, säger Patrik Lundberg, ny produktchef på Miltronic.

Patrik Lundberg, som bor i Nyköping med sin stora familj, ägnar sin fritid åt träning och personlig utveckling.

Patrik Lundberg tillträdde tjänsten som produktchef på Miltronic den 7 mars, 2011.

Högupplöst bild på Patrik Lundberg finns bifogad. För frågor kring bilder kontakta ulrika.sten@inmema.com.

Patrik Lundberg, produktchef
E-post: patrik.lundberg@miltronic.se