Paddorna tar över Ponders facebooksida

Report this content

Paddorna i Årets Familjespel Ponder har tagit över spelets Facebooksida. Upptåg, tävlingar, fina priser och höga hopp utlovas.

- Den här veckan kommer jag och mina padd-polare att ratta den här sidan! Vi kommer att leverera amfibievärldens hetaste snack och fixa tävlingar där ni kan vinna spel såklart. Mycket kommer att hända. Här hoppar inga halta löss! Säger paddorna talesman den Röda Paddan.

Första tävlingen är redan avgjord. Mia Robertson lyckades sätta ihop längsta låtlistan med padd- och grodlåtar. Låtlistan finns på facebooksidan, och vinsten är på väg på posten.

Pål Keller Carlquist på Mindtwister som gett ut Ponder menar att det inte är mycket de kan göra. - Den här nya generationen paddor vill synas och ta sin plats. De är duktiga på det här med nätet och så. Vi måste våga släppa taget. Man vill ju inte vara någon curlingpadda, jag menar curlingpappa. Det går så fort nu för tiden. Tänk bara på hur nästa generation ska bli. Vilket vi lär få veta om ett par veckor...

Besök http://www.facebook.com/pages/Ponder-Arets-Familjespel-2010/118045464926690 för att se själva!

För mer information om Ponder, Mindtwister och Mindtwisters andra spel besök www.mindtwister.se.

Pål Keller Carlquist, 46 735 01 09 46, pal@mindtwister.se

Mindtwister AB

Fruviksvägen 2-6, 139 34 Värmdö. Tel: 08 570 216 50, Fax: 08 570 192 60, www.mindtwister.se

Taggar: