Miris presenterar på Stora Aktiedagen i Göteborg, 23 november 2015

”Det har varit ett spännande år efter att vi gjorde den lyckosamma kapitalanskaffningen i november/december 2014. De senaste dagarna har en analys från Jarl Securities publicerats på Analysguiden, http://www.aktiespararna.se/analysguiden/Hitta-Bolag/Industrivaror-och--tjanster/Miris/

Jag har dessutom blivit intervjuad av beQuoted och intervjun publicerades den 18 november, http://www.bequoted.com/soekresultat?keywords=miris

Jag kommer att presentera Miris och vad vi åstadkommit under de 12 månaderna sedan kapitalanskaffning. Har ni inte möjlighet att närvara i Göteborg på Stora Aktiedagen den 23 november, så går det utmärkt att följa min presentation, kl 11:00-11:30 på webben, www.aktiespararna.se/livesandning, välkomna!” säger Ulf Boberg, VD för Miris Holding AB.

Uppsala den 20 november 2015

Ulf Boberg, VD

Miris Holding AB

E-post: ulf.boberg@miris.se

Miris är ett globalt företag som tillverkar och säljer utrustning och förbrukningsartiklar för analys av mjölk. Företaget fokuserar med sina produkter på analys av i första hand bröstmjölk men även på mejerimjölk. Visionen är att fler och fler barn och vuxna har tillgång till mjölk av hög kvalitet.

Miris Holding AB är noterat på Aktietorget.

Taggar: