Inredning.se & Blomsterbud.se till salu på Miss Domain

Report this content

Premium-domänerna Inredning.se & Blomsterbud.se är till salu på Sveriges största auktionssida för domännamn, Miss Domain.

"Vi är väldigt glada över att ha fått i uppdrag att mäkla domänerna Inredning.se och Blomsterbud.se, vi ser att marknaden för redan registrerade domäner är väldigt het, bara i december förra året såldes TV.SE för 2,2 milljoner kronor. Att få vara med i denna utveckling och driva marknaden framåt är något vi på Miss Domain är väldigt stolta över." Säger Fredrik Björklund, Business Developer Manager på MissDomain Group AB. Domännamnen ligger nu ute för auktion på missdomain.se/inredning.se och missdomain.se/blomsterbud.se .

Miss Domain är idag Nordens enda auktionssite för Domännamn med huvudkontor i Stockholm, Sverige. Vår största marknad är Norden men våra kunder finns i hela världen, så väl privatpersoner som företag. Miss Domain grundades 2003 för att hjälpa företag att köpa och sälja domännamn på ett enkelt och smidigt sätt. Vår auktionsplattform är helt unik och egenbyggd, vi underlättar kontakten och transaktioner mellan köpare och säljare och garanterar att affären sker på marknadsmässiga villkor.

Våra tjänster består av att sälja domänerköpa domänerdomänregistreringdomänförvaltningdomänvärderingescrowtjänst och premium parking.

För mer information, kontakta:

Fredrik Björklund
Business Developer Manager

fredrik@missgroup.com

MissDomain Group AB

Norra Stationsgatan 93
113 64 Stockholm

Miss Group är en internationell leverantör av domännamn och hostingtjänster till marknader runt om i Europa. Miss Groups utbud består av tjänsterna: webbhotell , hemsidor , domännamn och domänauktioner .

Taggar: