Missing People Sweden nominerade i Security Awards!

Report this content

Tidningen Skydd & Säkerhet vill med utmärkelserna i olika kategorier lyfta fram de goda exempel och det stora engagemang som finns i säkerhetsbranschen. Målsättningen är att sätta strålkastarljuset på de företag, organisationer, lösningar och personer som på olika sätt bidrar till utveckling. 2013 utökas dessutom Security Awards med två kategorier: Årets säkerhetsrookie och Årets säkerhetsbragd. Totalt delas det ut utmärkelser i hela 14 kategorier.

Missing People Sweden (MPS) har nominerats i 2 kategorier, nämligen Årets Säkerhetsrookie och Årets Säkerhetsnål!

”Vi ser det här som ytterligare ett erkännande över den samhällsnytta vi bidrar till och självklart är vi både glada och stolta!. Och vi hoppas att alla drygt 21.000 fantasiska sökare, och alla medlemmar i de 25 lokalavdelningarna runt om i landet, delar vår glädje och stolthet. Nu väntar vi med spänning till den 19 september” säger Kenneth Söderlund, kommunikationsansvarig i Missing People Sweden.

2013 är det fjärde gången Security Awards delas ut och det sker på Café Opera i Stockholm den 19 september.

Kontaktpersoner:
Security Awards, Projektledare Hans Grindal, 0735-42 90 40 eller chefredaktör Lotta Eriksson, 0736-82 53 58
Missing People Sweden, Kenneth Söderlund, mobil 0705- 83 4555

Hemsidor:
www.securityawards.se
www.missingpeople.se

Missing People Sweden
Ledningsgruppen Riks
Kenneth Söderlund
Kommunikationsansvarig

Missing People Sweden är en ideell organisation som samordnar och genomför skallgångar av försvunna personer i Sverige. Vi har ett nära samarbete med anhöriga och polis och tar alltid poliskontakt innan vi lägger upp en efterlysning med MPS som avsändare. Organisationsnummer 802463-5867

Taggar: