Ulf Kristersson håller Town Hall-möte i Lund

Onsdagen den 14 mars besöker Moderaternas partiledare Ulf Kristersson, tillsammans med delar av den moderata partiledningen, Lund för att hålla ett Town Hall-möte där allmänheten bjuds in att prata politik. Från Moderaternas partiledning deltar även vice partiordförandena Peter Danielsson och Elisabeth Svantesson samt partisekreterare Gunnar Strömmer. Detta är det fjärde stoppet på Sverigeturnén där partiledningen möter väljare och berättar om Moderaternas politik och svarar på frågor från publiken.

Tid och plats:

Tid: onsdagen den 14 mars, klockan 17.00 – 18.30

Plats: Restaurant & Cafe Inspira, Medicon Village, Scheelevägen 2 i Lund

Media är välkomna att delta under mötet. Efter mötet ges tid för intervjuer. Anmäl ditt deltagande till Niklas Gillström, niklas.gillstrom@moderaterna.se

Välkomna!

Niklas Gillström

Ulf Kristersson gör, tillsammans med andra personer i partiledningen, en Sverigeturné där de håller Town Hall-möten för att möta väljare och svara på deras frågor. Lund är det fjärde stoppet på Sverigeturnén. Tidigare har de besökt Karlstad, Uppsala samt Göteborg och de kommer även att besöka Umeå och Linköping.