Vinn tid på Nordbygg!

Att bygga miljösmarta kontor på kortare tid är faktiskt möjligt! På Nordbygg kommer Moelven Eurowand visa att det är möjligt genom sin industrialiserade byggprocess. Att bygga smart med en effektiv byggprocess är lösningen för alla som vill vinna tid!

Moelven Eurowand ställer tillsammans med sina tre systerbolag ut på Nordbygg. Där guidar vi besökaren fram till en smartare byggprocess. På tre minuter berättar vi för dig hur du kan åstadkomma smartare kontorsbyggnationer genom filmen ”Rätt från början”.

- Moelven är en koncern som, genom sina olika bolag, bidrar till att effektivisera byggprocessen och bygga smartare. Nu samlar vi alla bolag i en monter och berättar hur, säger Camilla Hartman, marknadskommunikationsansvarig på Moelven Eurowand.

- Med filmen vill vi öka kunskapen och intresset kring en mer industrialiserad byggprocess när det gäller kontorsbyggnationer, fortsätter Hartman.

Alla bolag – Moelven Töreboda, Moelven Byggmodul, Moelven Wood och Moelven Eurowand, finns under mässdagarna i monter C13:49, redo med kunnig och engagerad personal redo att träffa branschen!

För mer information kontakta:
Camilla Hartman 073-682 32 74 eller besök vår hemsida:

Om Moelven Eurowand AB
Moelven Eurowand AB och Moelven Nordia AS i Norge är tillsammans nordens ledande producent och leverantör av monteringsfärdiga rumslösningar. Från och med den första januari 2014 är bolagen förenade i en ny organisation. Sammanlagt finns 21 stycken försäljningskontor spridda över Sverige och Norge. Produktionsenheterna finns i Kumla, Hulån och Jessheim. I dag har bolaget totalt 459 anställda.