Mogul tecknar nya avtal med Eniro Sverige

Mogul tecknar nya avtal med Eniro Sverige Mogul.com har tecknat två nya avtal med Eniro Sverige. Avtalen omfattar löpande förvaltning och systemansvar för tidigare levererade internettjänster av Gula Sidorna. Det totala ordervärdet är cirka 3 Mkr. Förvaltnings- och systemansvaret löper från november 2001 till 31 december 2002. Uppdraget omfattar applikationen Gula Sidorna samt vissa kringsystem som Mogul levererat tidigare och som kontinuerligt vidareutvecklas. - Uppdragen säkerställer kontinuitet, tätare relationer och ett stärkt samarbete mellan parterna, säger Peo Nilsson, kundansvarig på Mogul Technology Center AB. Uppdraget är ytterligare ett led i det långsiktiga samarbetet mellan Eniro och Mogul. För ytterligare information, vänligen kontakta: Peo Nilsson, kundansvarig på Mogul Technology Center AB, telefon: 08-506 66 114, mobil: 0705-496 991, e-post: peo.nilsson@mogul.com Mogul.com Group AB (publ.) hjälper företag att identifiera och utnyttja nya affärsmöjligheter med fokus på Internet, genom att utveckla och implementera, heltäckande IT-relaterade kommunikationslösningar och affärssystem. Bland uppdragsgivarna finns företag som Alcro-Beckers, Den norske Bank, Dun & Bradstreet, Ericsson, Gjensidige NOR, Sense Communications, Skandia, SPP, Eniro och Xerox. Koncernen, med dotterbolagen Mogul Sweden AB, Mogul Norway AS, Mogul Technology Center AB, Mogul Services AB och Mogul Finland Oy har idag kontor i Sverige, Norge, England och Finland. Företaget är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. Se vidare www.mogul.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/26/20011126BIT00610/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/26/20011126BIT00610/bit0001.pdf