2Entertain skriver förnyat avtal med Fritidsresor

Fritidsresor ger återigen 2Entertain förnyat förtroende att skräddarsy underhållningen för researrangören. Avtalet gäller för Exotic- och Blue Villageanläggningarna och löper till den sista april 2015.

Sedan 2006 har 2Entertain ansvaret för att skapa, producera och genomföra showerna på Fritidsresors semesteranläggningar och nu har parterna tecknat ett förnyat avtal som löper fram till 30 april 2015.

-Vi är stolta över att få fortsatt förtroende att leverera underhållningen till marknadens ledande researrangör och vi kommer att jobba hårt för att på bästa sätt fortsätta utveckla vårt samarbete med Fritidsresor, säger Susanne Nilsson, VD 2Entertain.

Antalet spelplatserna i det nya avtalet har ökat från 11 till 12 destinationer och omsättningen uppgår till ca 21,5 miljoner kronor.

För mer information:
Susanne Nilsson, VD 2Entertain, telefon 0708-188 840, susanne.nilsson@2entertain.com

2E Group - en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Skandinavien - skapar levande underhållning och meningsfulla möten för såväl privatpersoner som företagskunder. I koncernen ingår 2Entertain, Hansen samt Wallmans Nöjen. 2E Group har 13 egna arenor och bedriver e–handel genom SHOWTIC.se. Inom koncernen skapas upplevelser och möten för mer än 1,8 miljoner gäster varje år.

2E Group har kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Malmö, Växjö och Falkenberg och är listat på First North med Remium som Certified Adviser.