Förändrat antal aktier i Moment Group AB

Antalet aktier i Moment Group AB har minskat till följd av den sammanläggning av aktier 1:20 som beslutades vid årsstämman i Moment Group AB den 10 maj 2023. Styrelsen i Moment Group meddelande den 6 juni 2023 att avstämningsdag för sammanläggningen av aktier skulle vara den 19 juni 2023. Antalet aktier i Moment Group uppgår efter sammanläggningen till 22 599 860.

Till följd av sammanläggningen bytte aktierna i Moment Group ISIN-kod och aktien handlas nu med den nya ISIN-koden SE0020388932.

Vid tidpunkten för detta offentliggörande, idag den 30 juni 2023, uppgår det totala antalet aktier och röster i bolaget till 22 599 860 och det registrerade aktiekapitalet till 56 499 650 kronor.

Moment Group innehar vid tidpunkten för detta offentliggörande inte några egna aktier.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Martin du Hane, tf VD/Koncernchef & Group CFO, Moment Group AB
martin.duhane@momentgroup.com, 0721-64 85 65

Ia Lindahl Idborg, Kommunikationschef & IR-ansvarig, Moment Group AB
ia.lindahl@momentgroup.com, 070-181 59 71

Läs mer om koncernen på www.momentgroup.com.

Detta är sådan information som Moment Group är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 30 juni 2023, kl. 10.00 CEST.