Nytt aktieägarprogram Nöjesproducenten 2Entertain bjuder aktieägarna på gratis underhållning

Den 1 januari 2006 lanserar nöjesproduktionsbolaget 2Entertain ett helt nytt aktieägarprogram för alla som har minst 2 000 aktier i bolaget. Gratisbiljetter, smygpremiärer, back-stagepass och möjlighet att förboka premiärbiljetter är några av förmånerna som ingår i programmet.

– Vi försöker leva upp till ambitionen att vara Sveriges roligaste aktie och ge våra aktieägare ett väsentligt mervärde och en möjlighet att uppleva våra produktioner lite oftare. Att äga aktier i vårt bolag ska vara både show och business, säger Göran Grell, VD 2Entertain. I aktieägarprogrammet ingår bland annat: • Alltid först med senaste nytt från våra scener och 2Entertain • Möjlighet att köpa biljetter före andra gäster vid nya biljettsläpp • Eget telefonnummer till VIP-bokning av biljetter • Gratis garderob vid uppvisande av aktieägarbadge • Sistaminuten-erbjudande till föreställningar • Inbjudan till ett par smygpremiärer varje år • Erbjudanden från 2Entertains samarbetspartners – Elite Hotels, Malmö Aviation m fl • Specialaktiviteter endast för aktieägare För att så många som möjligt ska kunna få tillgång till aktieägarprogrammet kommer 2Entertain under november att erbjuda alla nuvarande aktieägare en möjlighet att öka sitt aktieinnehav i 2Entertain. Nyligen har också bolagets styrelse fattat beslut om att lämna Göteborgslistan, och ansöka om en notering på Nya Marknaden. Handeln på Nya Marknaden beräknas starta i januari 2006. Aktieägarprogrammet kommer att skickas ut vecka 45.