Anna Hermes ny expert inom möten och event hos Motivation.se

Anna Hermes skriver om hur man skapar event och positiva upplevelser som stärker relationer och samarbeten på Motivation.se

Anna Hermes är sedan 2008 grundare och VD av eventföretaget Hermes Events och är idag entreprenör och inspiratör inom event- och konferensbranschen. I det dagliga arbetet skapar Anna Hermes forum i kreativa miljöer där människor träffas som inspirerar och förstärker relationer och samarbeten. Detta för att ge större trivsel på arbetsplatsen, få medarbetarna att bli mer resultat inriktade samt skapa fler affärer. Med sin positiva livssyn och energi stärker Anna Hermes människor i deras roller både i yrkes- och privatlivet. Anna har långa erfarenheter som projektledare och event & marknadskoordinator. Anna Hermes kommer att skriva två artiklar varje månad. Hennes första bidrag heter ”Ta en paus! – besök en herrgård för reflektion och samla kraft inför sommaren” och publicerades 30 mars på Motivation.se

Hermes Events kommer även att fungera som partner till Motivation.se i de event som Motivation.se kommer att arrangera. Först ut är Lunch & Learn - ett kunskapsforum för våra Guldmedlemmar som hålls sex gånger om året. Det som skiljer Lunch & Learn från andra seminarier är frekvensen, deltagarnas möjlighet att påverka kommande teman samt möjligheten att nätverka med andra från träff till träff.

På ledarskapssajten Motivation.se låter vi våra läsare snabbt och överskådligt ta del av nyheter, trender, reportage, expertråd om ledarskap, motivation & goda prestationer - på ett helt nytt sätt.

Per Winblad, VD & Chefredaktör Motivation.se