Kjell Lindström, Noden – ny trendspanare på Motivation.se

Motivation.se inleder samarbete med ännu en spännande krönikör – författaren, föreläsaren och debattören Kjell Lindström – bland annat känd som medförfattare till boken ”Bortom tankefällan” – en bok som numera kan räknas som en modern klassiker inom svensk managementlitteratur.

Noden är ett Uppsalabaserat kunskapsföretag som sedan 1996 arbetar med verksamhetsutveckling, utbildning, coaching och föreläsningar. Nodens digitala trendspaningsbrev "Noden trender" kommer ut varje fredag och har blivit en självklart kanal att hålla koll på för den som vill veta vad som händer i världen – både när det gäller organisation, HR och allmän omvärldsbevakning.

Företaget har under åren uppmärksammats för sina mycket kvalificerade nätverk med både forskare och verksamhetsansvariga i alla typer av branscher. Noden är en viktig drivkraft i att föra debatt kring ledarskap, organisation och HR/personalarbete i branschpressen.

Nu utökar Noden sitt redan stora nätverk till att omfatta Motivation.se’s läsare

Så här kommenterar Kjell Lindström själv sin medverkan på Motivation.se:

- Både kul och inspirerande att få diskutera trender och utveckling inom organisation och ledarskap med Motivation.se's kompetenta läsarskara.

Frida Nilsson, redaktionschef Motivation.se:

- Det område som Kjell och Noden verkar inom är högintressant för våra läsare. Jag har personligen prenumererat på Nodens utskick under flera år. Jag har hämtat mycket inspiration och format artikelidéer utifrån den kvalitativa omvärldsbevakningen som Noden ihärdigt presenterat varje vecka. Därför känns det extremt roligt att nu få vara med och inleda det här redaktionella samarbetet. Jag ser fram emot att kunna publicera Kjells nyfikna och tankeväckande trendspaningar.

Här kan du läsa mer om Noden!