Motivation.se - nu lanseras Sveriges nya ledarskapssajt

Motivation.se är Sveriges nya ledarskapssajt som erbjuder dagliga nyheter, trender, krönikor, expertråd, samt reportage och intervjuer med företag och personer med koppling till motivation, ledarskap och topprestationer.

Verkligheten för ledare idag är mycket mer komplex och föränderlig än någonsin tidigare. Kraven och tempot är högre vilket skapar utmaningar att prestera mer på kortare tid. För att genomföra detta krävs ett verktyg som speglar och belyser varje ledares värld och möjlighet till utveckling inom ett antal nyckelområden samlade på ett ställe – Motivation.se.

Målgrupp

Motivation.se vänder sig till beslutsfattare inom privat och offentlig sektor med intresse för att utvecklas inom något eller några av våra tolv viktiga identifierade nyckelområden bestående av Leda, HR, Planera, Kommunicera, Coacha, Motivera, Teambuilda, Sälja, Projektleda, Hälsa, Uppleva och Guldkant.

Varje medlem skapar en profil med uppgifter om bl. a. yrke, intresseområden och chefsnivå. Som medlem kan man läsa medlemsartiklar, bokmärka utvalt innehåll, kommentera och ställa frågor och filtrera innehåll på intressenivå.  Motivation.se är uppbyggd som en matrisstruktur vilket möjliggör en träffsäker kommunikation rakt igenom våra elva identifierade nyckelområden. En lösning helt unik skapad idag för framtidens ledare.

Innehåll- och medlemskategorier

1. Ägare/Styrelse

2. VD/Ledning

3. Mellanchef

4. Gruppchef/Teamledare/Projektledare

Välkommen att kostnadsfritt ta del av dagliga tips, råd, artiklar och krönikor på Sveriges nya ledskapssajt – Motivation.se!

Vill ditt företag synas hos oss? Kontakta annons@motivation.se  Har du tips till redationen? Kontakta: redaktionen@motivation.se

Vilka står bakom motivation.se?

Vi som står bakom motivation.se har i över 25 år bidragit till motivation, utveckling och goda prestationer i företag som Ericsson, Nokia, Trygg Hansa, WSP Group samt i ideella organisationer. Vi har en dokumenterad historia av att ha utvecklat över 5.000 chefer i ledande organisationer.

Motivation.se - ledarskap 2.0

Motivation.se är Sveriges nya ledarskapssajt som erbjuder våra läsare dagliga nyheter, trender, krönikor, expertråd, samt reportage och intervjuer med företag och personer med koppling till motivation, ledarskap och topprestationer.

Intervju med Per Winblad i Resumé: http://www.resume.se/nyheter/2011/03/04/vi-ska-granska-ledare/

Per Winblad, VD och informationsansvarig Motivation.se

Motivation.se